SALEH AYED AHMAD ALKHAWALDEH - CV

SALEH AYED AHMAD ALKHAWALDEH

مدرس/مساعد عميد

salehkh@aabu.edu.jo
Download CV
orcid
linkedin
Google Scholar
Scopus
ResearchGate
Jordan Open Innovation Platform

Contact Member
Ext:

Research

Researche Title عنــوان البحــث Publishing Year
Attitudes Of Science Teachers In Private Schools Towards Using The Flipped Learning Strategy In Jordan اتجاهات معلمي العلوم في المدارس الخاصة نحو استخدام استراتيجية التعلم المعكوس في الأردن 2022
THE AVAILABILITY OF QUALITY STANDARDS FOR THE CONSTRUCTION OF SCIENCE ACHIEVEMENT TESTS FROM THE POINT OF VIEW OF THE EXAMINATION COMMITTEES مدى توافر معايير الجودة لبناء اختبارات التحصيل العلمي من وجهة نظر لجان الامتحانات 2022
Degree Of Use Of E-Learning Science Teachers In Public High Schools In During The Corona-Covid 19 Pandemic درجة استخدام معلمي علوم التعلم الإلكتروني في المدارس الثانوية العامة أثناء جائحة كورونا كوفيد 19 2022
The effect of teaching the electronic physics course using the technology-supported Perkins structural model on the understanding of physical concepts among Al al-Bayt University students أثر تدريس مساق الفيزياء الإلكترونية باستخدام نموذج بيركنز البنائي المدعم تكنولوجياً في استيعاب المفاهيم الفيزيائية لدى طلبة جامعة آل البيت 2017
Synthesis of Bi1. 5Pb0. 5Sr2Ca2Cu3Oy via sol-gel method using different acetate-derived precursors Synthesis of Bi1. 5Pb0. 5Sr2Ca2Cu3Oy via sol-gel method using different acetate-derived precursors 2000
Superconducting properties of Bi2? xPbxSr2Ca2Cu3Oy system derived via sol?gel and solid state routes Superconducting properties of Bi2? xPbxSr2Ca2Cu3Oy system derived via sol?gel and solid state routes 1999
Effect of Ba and Zn doping in Bi2Pb0. 6Sr2Ca2Cu3O? superconductors using ac susceptibility measurements Effect of Ba and Zn doping in Bi2Pb0. 6Sr2Ca2Cu3O? superconductors using ac susceptibility measurements 1999
Effect of barium doping in Bi?Pb?Sr?Ca?Cu?O ceramics superconductors Effect of barium doping in Bi?Pb?Sr?Ca?Cu?O ceramics superconductors 1999
Attitudes of science teachers in public schools towards blended education after the Corona pandemic اتجاهات معلمي العلوم في المدارس الحكومية نحو التعليم المدمج ما بعد جائحة كرونا
the effect of using digital educational content based on learning styles (auditory, visual, kinesthetic) on academic achievement and motivation towards learning for students enrolled in the " Design and Production of Education Materials " course at Al al-Bayt University أثر استخدام محتوى تعليمي رقمي مستند الى أنماط التعلم (سمعي، بصري، حركي) في التحصيل والدافعية نحو التعلم لدى طلبة مادة تصميم الوسائل التعليمية وانتاجها في جامعة آل البيت
The reality of e-learning in public schools in Jordan after the Corona pandemic from the point of view of science teachers واقع التعليم الالكتروني في المدارس الحكومية في الاردن ما بعد جائحة كرونا من وجهة نظر معلمي العلوم
The effect of using the periodic inquiry model on the achievement of biological concepts among tenth grade students in the light of their cognitive style أثر استخدام نموذج الاستقصاء الدوري في تحصيل المفاهيم البيولوجية لدى طلاب الصف العاشر الأساسي في ضوء نمطهم المعرفي